Pravidla pro vracení zboží

Zásady vracení zboží – nábytek

Pokud chcete požádat o náhradní díly, vraťte nebo vyměňte vaši objednávku z jakéhokoli důvodu, jsme tu, abychom vám pomohli! Výše uvedené můžeme nabídnout do 14 dnů od obdržení vaší objednávky. Svůj produkt můžete vrátit za kredit z obchodu nebo vrácení peněz původní platební metodou nebo můžete jej vyměnit za a jiný produkt (mohou být účtovány poplatky).

 

Zboží poškozené při příjezdu / náhradní díly

  • Pokud jste svou objednávku obdrželi poškozenou nebo neúplnou, vyplňte prosím kurýrem protokol o poškození – pokud to není možné z nějakého důvodu - kontaktujte nás prosím okamžitě do 24h - poskytnutí obrázků obalu, poškozených položek a štítků je povinné. Můžeme nabídnout zaslání náhradních dílůzcela zdarma. Pro tento účel uveďte číslo položky a množství potřebné na základě montážního návodu.
  • Pokud byl nějaký prvek poškozen vaší vinou – nebojte se – kontaktujte prosím naši kancelář – odhadneme cenu a představíme vám dostupné možnosti.
  • Doručení náhradních dílů obvykle trvá 5–7 pracovních dnů, ale z určitých důvodů může trvat déle pro přesné odhady, kontaktujte prosím kancelář telefonicky nebo e-mailem – info@furnica.cz

  • Důležité:

     

      • Za žádných okolností nemontujte nábytek, který byl dodán poškozený nebo neúplný. Nedodržení tohoto upozornění bude mít za následek zamítnutí žádosti o vrácení/náhradní díly a uznání odpovědnosti zákazníka za škodu/nedostatek.
      • Před montáží pečlivě zkontrolujte každou položku – jak z hlediska kvality, tak i množství.
      • Uchovejte si prosím původní obal a výplně, dokud nebude montáž dokončena. silný>

       

      Vrácení zboží

      Všimněte si prosím následujících výjimek z našich zásad vracení a výměny:

    • Vrácené položky musí být vráceny v původním obalu – včetně polystyrenu a dalších bezpečnostních prvků.
    • Vrácené položky musí být vráceny zcela rozložené – to platí pro všechny prvky, které byly původně odeslány.
    • Vrácené položky musí být ve stavu vráceném pro další prodej – pokud ne – spočítáme, které díly nelze znovu použít, a vrátíme peníze na základě procenta těchto prvků.
    • Vrácené položky nesmí mít žádné viditelné známky používání.
    • Vrácené položky musí obsahovat všechny původní díly – i ty vadné.
    •  

      Chcete-li zahájit vrácení nebo výměnu, proveďte následující kroky:

    • Napište e-mail s popisem produktu, který chcete vrátit (nezapomeňte jako předmět uvést ID objednávky).
    • Přiložte obrázky obalu (včetně obrázku kurýrního štítku), samotného produktu a rozbitých částí (pokud nějaké jsou).
    • Uveďte množství a počty rozbitých dílů (čísla dílů naleznete v montážním návodu přiloženém k balení)
    •  

      Zahrňte následující informace:

      – zda požadujete návratový štítek nebo sbírku< /strong>. Pokud sbíráte, uveďte prosím níže uvedené informace:

    • adresa odběru
    • preferované datum vyzvednutí
    • váha a rozměry balíku / balíků k vyzvednutí kurýrem
    • číslo mobilního telefonu
    • - jakékoli další poznámky, které pomohou dokončit proces vrácení co nejefektivněji (pamatujte prosím, že všechny druhy dalších informací nám mohou pomoci vyřešit problém rychleji a efektivněji.)

       

      • Pošlete e-mail na adresu info@furnica.cz

       

      Do 5 pracovních dnů vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu a zašleme vám návratový štítek / potvrzení o datu vyzvednutí.

      Peníze budou vráceny do 5 pracovních dnů poté, co obdržíme zpět kompletní zásilku.

       

    • Poplatek za vrácení produktů, které byly dodány kompletní a nepoškozené, je 425  za balík.
    • Pokud chcete zboží vrátit z naší chyby – neplatíte žádné další poplatky. span>
    • Nejsme schopni poskytnout bezplatné vrácení, pokud stížnost není naše chyba nebo chyba přepravní společnosti. Stále však můžete zboží vrátit na své náklady do 14 dnů od data doručení.
    • Pokud k vyzvednutí nedojde vinou zákazníka (špatné zabalení balíků, nepřítomnost bez předchozího informování zákaznického servisu apod.), hradí náklady na zajištění dalšího vyzvednutí plně zákazník .
    • Zodpovídáme za všechna ztracená nebo poškozená vrácená zboží, pouze pokud byl proces vracení zahájen dříve a my jsme byli zodpovědní za vystavení štítku pro vrácení / naplánování vyzvednutí.
    • Pokud jste si zakoupili sadu produktů – mějte na paměti, že budete muset vrátit celé balení včetně původního obalu.
    • Pokud z jakéhokoli důvodu odmítnete dodávku nebo si zboží nevyzvednete na Výdejním místě včas a bude nám vráceno – i tak vám budeme účtovat 425 Kč (bude odečtena z vrácené částky).
    • Pokud nebyly splněny výše uvedené časové rámce a podmínky, nebudeme moci zahájit proces vrácení nebo / a převzít odpovědnost za odeslání náhradních dílů / vrácení peněz.
    • Pokud máte další dotazy, kontaktujte nás prosím telefonicky nebo e-mailem info@furnica.cz
    •  

      Odmítnutí odpovědnosti:

      Uvedení špatné nebo nesprávné adresy, které způsobí vrácení zásilky do našeho skladu, bude považováno za standardní vrácení na náklady kupujícího. To platí také pro adresy, jako je pošta, logistické centrum nebo místo vyzvednutí.

       

      Zásady vracení zboží – komponenty

      Pokud z jakéhokoli důvodu chcete vrátit nebo vyměnit svou objednávku za komponenty, jsme tu, abychom vám pomohli! Nabízíme vrácení nebo výměnu v rámci 31 dní od obdržení objednávky. Svůj produkt můžete vrátit za kredit z obchodu nebo vrácení peněz původní platební metodou nebo můžete jej vyměnit za a jiný produkt.

       

      Všimněte si prosím následujících výjimek z našich zásad vracení a výměny:

      • Vrácené položky musí být vráceny v původním obalu.
      • Vrácené položky musí být ve stavu pro další prodej – pokud ne – spočítáme, které díly nelze použít, a vrátíme peníze na základě procenta těchto prvků.
      • Vrácené položky nesmí mít žádné viditelné známky používání.
      • Vrácené položky musí obsahovat všechny původní díly – i ty vadné.

       

      Chcete-li zahájit vrácení nebo výměnu, proveďte následující kroky:

      • Napište e-mail s popisem produktu, který chcete vrátit (nezapomeňte jako předmět uvést ID objednávky).
      • Přiložte obrázky obalu, produktu a poškozených dílů (pokud nějaké jsou).
      • Uveďte množství a počty kusů rozbitých dílů

       

      Zahrňte následující informace:

      – zda požadujete návratový štítek nebo sbírku< /strong>. Pokud sbíráte, uveďte prosím níže uvedené informace:

      • adresa sběru
      • preferované datum vyzvednutí
      • váha a rozměry balíku / balíků k vyzvednutí kurýrem
      • číslo mobilního telefonu

      - jakékoli další poznámky, které pomohou dokončit proces vrácení co nejefektivněji (pamatujte prosím, že všechny druhy dalších informací nám mohou pomoci vyřešit problém rychleji a efektivněji).

       

      • Pošlete e-mail na adresu info@furnica.cz

       

      Do 5 pracovních dnů vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu a zašleme vám návratový štítek / potvrzení o datu vyzvednutí.

      Peníze budou vráceny do 5 pracovních dnů poté, co obdržíme kompletní zásilku

       

      • Pokud jste svou objednávku obdrželi poškozená, vyplňte prosím kurýrní zprávu o poškození – pokud to z nějakého důvodu není možné – kontaktujte nás prosím okamžitě do 48 hodin - poskytnutí obrázků obalu a poškozených položek je povinné.
      • Pokud váš produkt dorazil nekompletní – informujte nás prosím do 3 pracovních dnů. Velmi nám to pomůže záležitost vyřešit rychleji a efektivněji
      • Poplatek za vrácení produktů, které byly doručeny kompletní a nepoškozené, je 260 Kč za balík.
      • Pokud chcete zboží vrátit z naší chyby – nebudete platit žádné další poplatky.
      • Nejsme schopni poskytnout bezplatné vrácení, pokud reklamace není naše chyba nebo chyba přepravní společnosti. Stále však můžete zboží vrátit na své náklady do 31 dnů od data doručení.
      • Jsme zodpovědní za všechna ztracená nebo poškozená vrácená zboží, pouze pokud byl dříve otevřen případ pro vrácení a my jsme byli zodpovědní za vydání štítku pro vrácení / naplánování vyzvednutí.
      • Pokud jste zakoupili sadu produktů (např. 1000 ks Beechwood Biscuits – vezměte prosím na vědomí, že budete muset vrátit celé balení včetně originálního balení.
      • Pokud z jakéhokoli důvodu odmítnete dodávku nebo si zboží nevyzvednete na Výdejním místě včas a bude nám vráceno, budeme vám stále účtovat 260 Kč za balík(bude odečtena z vrácené částky).
      • Pokud nebyly splněny výše uvedené časové rámce a podmínky, nebudeme moci zahájit proces vrácení nebo / a převzít odpovědnost za odeslání náhradních dílů / vrácení peněz.< /li>
      • Pokud máte další dotazy, kontaktujte nás prosím telefonicky nebo e-mailem info@furnica.cz

       

      Odmítnutí odpovědnosti:

      Uvedení špatné nebo nesprávné adresy, které způsobí vrácení zásilky do našeho skladu, bude považováno za standardní vrácení na náklady kupujícího. To platí také pro adresy, jako je pošta, logistické centrum nebo místo vyzvednutí.

      Nejsme zodpovědní za žádné poškození produktu vzniklé během montáže - zákazníkovi budou účtovány dodatečné náhradní díly a doprava - pokud budete potřebovat další pomoc, montážní návod, video materiály - prosím kontaktujte nás předem. Uděláme, co bude v našich silách, abychom vám pomohli