Zásady přepravy

Děkujeme vám za návštěvu a nákupy na furnica.cz Následující podmínky tvoří naši Dopravní politiku.

 

Vnitrostátní Dopravní Politika


Doba zpracování zásilky

Všechny objednávky jsou zpracovávány následující pracovní den. Objednávky nejsou odesílány ani doručovány o víkendech ani o svátcích.

Pokud máme vysoký objem objednávek, mohou být zásilky zpožděny o několik dnů. Prosím, připočtěte další dny do tranzitu pro doručení. Pokud dojde k výraznému zpoždění odeslání vaší objednávky, budeme vás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.

Sazby dopravy a odhady doručení

Následující podmínky platí pro zákazníky (adresy) nacházející se v: Spojeném království, Francii, Německu, Itálii, Španělsku, Rakousku, Belgii, Bulharsku, Chorvatsku, České republice, Dánsku, Estonsku, Finsku, Maďarsku, Irsku, Isle Of Man, Lotyšsku, Litvě, Lucembursku, Nizozemsku, Polsku, Rumunsku, Slovensku, Slovinsku, Švédsku
Pokud nějaká země není uvedena - kontaktujte nás před objednáním
Doručení do Švýcarska není k dispozici.
Náklady na dopravu vaší objednávky budou spočítány a zobrazeny při pokladně.

Způsob dopravy Odhadovaný čas doručení Podmínky Náklady na dopravu
ParcelForce 3-5 pracovních dní 1200 Kč a více Zdarma
ParcelForce 3-5 pracovních dní 0 Kč - 1199 Kč 199 Kč
Občas mohou nastat zpoždění doručení.

 

Politika Mezinárodního Dopravy

Způsob dopravy

Odhadovaný čas doručení

Podmínky

Náklady na dopravu

DHL Economy

3-5 pracovních dní

1200 Kč a více

Zdarma

DHL Economy

3-5 pracovních dní

0 Kč – 9000 Kč

199 

 

Dodací podmínky pro nábytek

Nábytek v balení - doba dodání objednaného nábytku je 6 - 9 pracovních dnů.

Plně sestavený nábytek - doba dodání plně sestaveného nábytku do 14 pracovních dnů. Sestavený nábytek je dodáván na paletách nákladními vozidly. V případě dodání budou operátoři dopravních společností kontaktovat zákazníka telefonicky, aby stanovili dodací podmínky.

Potvrzení o odeslání a sledování objednávky

Obdržíte e-mail s potvrzením o odeslání zásilky poté, co bude vaše objednávka odeslána, obsahující vaše sledovací číslo(y). Sledovací číslo bude aktivní do 24 hodin.

 

Celní poplatky a daně

Furnica LTD nenese odpovědnost za žádné celní poplatky a daně, které se vztahují k vaší objednávce. Všechny poplatky uložené během nebo po dopravě jsou odpovědností zákazníka (celní tarify, daně, atd.).

 

Poškození

Furnica LTD nenese odpovědnost za produkty poškozené nebo ztracené během dopravy. Pokud obdržíte svou objednávku poškozenou, kontaktujte dopravce, aby podali reklamaci.

Prosím, uchovejte všechny obalové materiály a poškozené zboží před podáním reklamace.

 

Politika vrácení zboží

Náš Politika vrácení zboží poskytuje podrobné informace o možnostech a postupech pro vrácení vaší objednávky.